Aerolase LightPod Neo

Tzw. prysznic laserowy.

Aerolase LightPod Neo – co to jest?

Aerolase LightPod Neo to tzw. laser mikrosekundowy o długości fali 1064 nm. Bardzo krótki czas impulsu (650 mikrosekund) umożliwia zastosowanie wysokiej energii, dzięki czemu zabieg jest nie tylko skuteczny, ale też całkowicie bezbolesny i nie wymaga stosowania znieczulenia ani chłodzenia. Może być stosowany nawet na opaloną skórę i ciemną karnację, bez względu na porę roku. Laser działa zarówno na wodę zawartą w tkankach, melaninę (barwnik skóry) i hemoglobinę. Ma 33 wskazania zatwierdzone przez amerykańską agencję FDA, w tym redukcję drobnych zmarszczek, fotoodmładzanie skóry, zamykanie naczynek, rozjaśnianie przebarwień, epilację, leczenie trądziku i łuszczycy, usuwanie naczyniaków, blizn czy brodawek wirusowych.

Cechy tego lasera to przede wszystkim:

• bezbolesne zabiegi,
  • krótki czas zabiegów,
  • brak rekonwalescencji,
  • natychmiast widoczne efekty,
  • wszechstronne zastosowanie,
  • zabieg całoroczny (opalenizna nie jest przeciwwskazaniem).

Poznaj lepiej zabieg Aerolase LightPod Neo

Zabiegi najczęściej wykonujemy na twarz, szyję i dekolt, jednak laser może być bezpieczne stosowany na całym ciele.

• zmarszczki, utrata napięcia skóry,
  • objawy fotostarzenia,
  • zmiany pigmentacyjne, melasma, przebarwienia,
  • cienie i obrzęki pod oczami,
  • naczynka, rumień, trądzik różowaty,
  • nierówna struktura skóry, skóra zanieczyszczona,
  • trądzik pospolity,
  • zmiany skórne, brodawki, naczyniaki,
  • grzybica paznokci,
  • łuszczyca.

Zabiegi wykonujemy w zależności od wskazań jednorazowo bądź w serii zwykle 3-4 powtórzeń (w przypadku leczenia trądziku pospolitego ilość ta może być większa). Można je robić dosyć często, nawet co 1-2 tygodnie. Dokładną ilość i częstotliwość ustalamy indywidualnie.

To odmłodzenie i odświeżenie skóry, a także redukcja niedoskonałości i wielu problemów dermatologicznych. Możesz liczyć na takie efekty, jak:

• odmłodzenie i odświeżenie wyglądu skóry,
  • redukcja objawów fotostarzenia,
  • wyrównanie struktury skóry,
  • rozjaśnienie przebarwień, ujednolicenie kolorytu,
  • zmniejszenie cieni i worków pod oczami,
  • spłycenie drobnych zmarszczek,
  • poprawa napięcia skóry,
  • zamykanie naczyń i zmniejszenie rumienia,
  • usuwanie naczyniaków, wrzodów, zmian barwnikowych, punktów rubinowych, brodawek wirusowych,
  • leczenie trądziku, łuszczycy, trądziku różowatego, stanów zapalnych skóry, grzybicy paznokci,
  • leczenie blizn, np. potrądzikowych,
  • trwałe usunięcie zbędnego owłosienia,
  • usuwanie wrastających włosków.

Czas trwania zabiegu

Ok. 15-30 minut.

Stopień bólu

dowiedz się więcej

Zabieg jest całkowicie bezbolesny!

Rekonwalescencja

dowiedz się więcej

Zabieg nie wymaga rekonwalescencji, od razu po jego wykonaniu można wrócić do codziennych aktywności.

Jak przebiega zabieg Aerolase LightPod Neo?

Zabieg polega na punktowym naświetlaniu skóry w wybranym obszarze – nasze pacjentki nazywają go czasami „prysznicem laserowym”. W czasie zabiegu pacjent ma założone okulary ochronne.

Jak przygotować się do zabiegu Aerolase LightPod Neo?

Zabieg nie wymaga specjalnych przygotowań, zawsze jednak dobrze jest zadbać o odpowiednie nawodnienie tkanek (zalecamy pić co najmniej 1,5-2 litry wody dziennie) – dobrze nawilżona skóra lepiej reaguje na zabiegi laserowej rewitalizacji. Jeśli nakładałaś samoopalacz, poczekaj, aż całkowicie zejdzie ze skóry.

„Nie wyobrażam sobie swojej pracy jako lekarza medycyny estetycznej bez lasera Aerolase. Potężna moc energii i wysoka skuteczność z jednej strony, a z drugiej – pełen komfort i brak śladów pozabiegowych powodują, że zabieg ten cieszy się ogromną popularnością wśród naszych pacjentów.”

Dr Barbara Jerschina

Aerolase LightPod Neo – zalecenia po zabiegu

Zabieg nie wymaga rekonwalescencji i od razu po nim można wrócić do codziennych aktywności oraz wykonać makijaż. Skóra może być jedynie lekko rozgrzana i zaczerwieniona, ale objawy te powinny ustąpić samoistnie w ciągu kilku godzin. Zalecamy też ochronę skóry kremem z wysokim filtrem SPF – laser uwrażliwia bowiem skórę na działanie promieni UV.

Zadzwoń i umów się na wizytę!

FAQ – najczęściej zadawane pytania dotyczące zabiegu Aerolase LightPod Neo

Aerolase może być łączony w zasadzie z każdym innym zabiegiem odmładzającym czy rewitalizującym – w terapii łączonej, indywidualnie opracowanej przez dr Barbarę Jerschinę na podstawie konsultacji z pacjentem.

Tak, jednak tak jak po każdym innym zabiegu laseroterapii, także i tutaj zalecamy ochronę przeciwsłoneczną kremem z wysokim filtrem przynajmniej przez miesiąc.

Krótki czas impulsu, mimo wysokiej energii, powoduje, że komórki skóry nie są w stanie odebrać bodźca bólowego. Dzięki temu nie musimy stosować chłodzenia ani tym bardziej znieczulenia, a Aerolase jest dobrym wyborem dla dzieci i osób o niskim progu bólu.

Jak najbardziej! Wykorzystujemy w tym celu różne parametry i ustawienia, dobrane indywidualnie do twoich potrzeb. Nie ma jednak potrzeby dzielenia tego na oddzielne procedury i wizyty.

• Ciąża i karmienie piersią
  • Stany zapalne skóry, podrażnienia w miejscu zabiegowym
  • Choroby nowotworowe
  • Nieuregulowane choroby autoimmunologiczne
  • Zaawansowana cukrzyca
  • Tendencje do powstawania bliznowców
  • Makijaż permanentny lub tatuaż w miejscu zabiegu
  • Stosowanie leków i innych środków o działaniu światłouczulającym
  •

Odpowiednio wykonany zabieg niesie bardzo małe ryzyko wystąpienia skutków niepożądanych. Dr Barbara Jerschina ma ogromne doświadczenie w zakresie stosowania laserów i urządzeń wysokoenergetycznych – zapraszamy na konsultacje i indywidualnie dobrane zabiegi!